Kirjapaino Markprint Oy

Kutsut ja kortit

Painettu kutsu tai kortti vie viestisi perille. Parhaiten se onnistuu, kun suunnittelet painotuotteen vastaamaan tilaisuuden tai tapahtuman sisältöä ja henkeä.

Ajateltu ja tasapainoinen kokonaisvaikutelma on tärkeä. Siksi kutsun tai kortin ja samassa yhteydessä mahdollisesti käytettävän kirjekuoren materiaalivalinnoilla sekä valitulla fontilla on suuri merkitys.

Lomakkeisto

Yrityksen graafinen ilme välittää yrityksen arvomaailmaa. Siksi lomakkeiston suunnitteluun ja toteutukseen kannattaa paneutua huolella. Kaikista painotuotteista – yksittäin ojennetusta käyntikortista lähetettyyn kirjeeseen tai tiedotteeseen asti – tulisi vastaanottajalle muodostua yrityksestä sinun haluamasi mielikuva.

Lomakkeiston tunnelmaan voit vaikuttaa  myös  merkittävästi  paperivalinnallasi.

Halusimme jakaa käyntikortteja jotka herättävät mielenkiinnon, muistuvat myöhemminkin ja antavat syyn kokeilla Bildyä. Markprintin ohjeilla ja avulla syntyi toteutus joka sananmukaisesti häikäisee vastaanottajan.

Henrik Rydberg
suunnittelujohtaja